Roditeljski sastanci

31 listopada, 2021

Na sva tri roditeljska sastanka informirali smo roditelje o provedbi našeg Erasmus+ projekta ‘Integracija STEM sadržaja i engleskog jezika pomoću CLIL metode’.

 Sudionice Erasmus+ projekta Ana Livaja, Valentina Lovrić,  Dina Lalić i Eugenija Nemeth su roditeljima iznijele informacije o provođenju projekta ‘Integracija STEM sadržaja i engleskog jezika pomoću CLIL metode’. Detaljno su objasnile koje smo STEM aktivnosti do sada provele pri čemu su roditelji informirani o sadržajima koji se odnose na projekt i nalaze se na web stranicu vrtića te YouTube kanalu vrtića. Objave koje se odnose na tjedne aktivnosti vezane uz projekt se nalaze i na Facebook stranici vrtića.

 Roditelji su upućeni da su sve dosadašnje te buduće mobilnosti u potpunosti sufinancirane sredstvima EU programa Erasmus+. Budući da su i neki od nazočnih roditelja sudjelovali u programu Erasmus+, došlo je do razmijene iskustava pri čemu su i ostali roditelji mogli saznati puno korisnih informacija.

 Eugenija Nemeth je izvijestila roditelje o mobilnosti koju je pohađala te je iskustva povezala s načinom rada u vrtiću i budućim unapređenjima zahvaljujući novostečenim znanjima na primjeru mobilnosti 4Cs: komunikacija, suradnja, kreativnost i kritičko razmišljanje te povezivanju novostečenih znanja s konkretnim projektom. (ovdje treba biti link na prezentaciju koja je u prilogu)

Kako bismo dodatno proširili znanja o našem projektu, mobilnostima i programu Erasmus+ organizirali smo Erasmus+ kviz. Na laminiranim karticama koje su na jednoj strani imale logo EU s naznakom da je projekt sufinanciran sredstvima EU programa Erasmus+, nalazila su se sljedeća pitanja s ponuđenim odgovorima:

  1. STEM i CLIL. Znate li što označavaju ove skraćenice?
  2. mobilnosti. Znate li gdje?
  3. izume proučavali u svibnju 2021. godine?

Cilj ovih pitanja bio je informirati roditelje o programu Erasmus+ te budućim mobilnostima naših odgojiteljica.

Roditelji su na pitanja odgovarali u skupinama od dvije-tri osobe te se povela zanimljiva rasprava o spremnosti male djece za sudjelovanje u ovakvim aktivnostima. Vrlo dobar pokazatelj je bila reakcija jednog roditelja koji je rekao da njegovo dijete već pri izlasku iz vrtića počelo pričati o provedenom pokusu koji je ostavio veliki dojam. Osim toga, dijete u dobi od 4 godine je bilo u stanju detaljno prepričati tijek postupka i krajnji rezultat.  Ovo nas je osobno iskustvu prepričano od strane roditelja dodatno učvrstilo u uvjerenju da je postizanje iznenađenja i oduševljanja kod male djece, dobar način za ravoj budućih znanstvenih sklonosti.

Prihvaćenost projekta kod roditelja je iznimna te je bilo vidno oduševljenje izvješćem o provedenoj mobilnosti i budućim mobilnostima.