Tema četvrtog flipped classrooma bile su afričke države. Sudjelovali su Bistrići i Genijalci.
Kroz svoja izlaganja Bistrići su nam predstavili Namibiju, Madagaskar, Burkinu Faso, Keniju, Maroko, Egipat i Tanzaniju. Tako smo danas saznali koje životinje žive u Africi, što je afričkom narodu omiljena hrana, kakve su im kuće, kakva im je odjeća i nakit i još mnogo zanimljivosti.
Isto tako, saznali smo i da naša Tena ima tetu u Maroku te je odlučila svoje prijatelje obradovati školjkama iz Atlantskog oceana, da Klara ima kumče u Africi, da Marino ima prijatelja iz Burkine Faso i da su svi naši Bistrići pravi mali znalci koji su danas obogatili znanje svojim prijateljima i odgojiteljicama.
Velika zahvala i naklon ide roditeljima koji su pomogli svojoj dječici da se ovako lijepo pripreme za izlaganje. Bravo!
Isti zadatak su imali i Genijalci, koji su odabrali nekoliko država u Africi o kojima su imali izlaganje.
Čuli smo tko sve živi na Madagaskaru i Sejšelima, u Maroku, Egiptu, Tanzaniji, Nigeriji, Kongu i Keniji. Naučili smo koje biljke tamo rastu i koje životinje obitavaju u tim državama
Našim se Medenjacima javio i igrač vinkovačkog nogometnog kluba Cibalia – Gerald Diyoke iz Nigerije. Hvala!
Flipped classroom provodimo u sklopu projekta ‘Integracija STEM sadržaja i engleskog jezika pomoću CLIL metode’ koji je sufinanciran sredstvima Europske unije Erasmus+.