Dobrobiti igre plastelinom

Djeca su aktivni učenici. Oni uče kroz igru. Igra daje smisao u svijetu oko njih. Kroz igru, djeca uče donositi odluke, rješavati probleme i planirati. Učenje potiče rast i razvoj. Igra čini učenje uzbudljivim i zanimljivim. Osigurava da djeca zapamte ono što uče. Igra kojom se može napraviti nered posebno je privlačna jer stimulira mnoga dječja osjetila odjednom i jer su im dostupni razni materijali.

Kako smo najavili, donosimo Vam načine na koje možete plastelin iskoristiti za igru koja potiče dječji razvoj. Čitajte dalje! 🙂

 

RAZVOJ FINE MOTORIKE

Plastelin je zaslužan za razvoj snage u sićušnim dječjim mišićima prstiju  i šake, koji će kasnije biti spremni za držanje olovke i škarica, te baratanje njima.

Plastelin se može stiskati, razvlačiti, rolati, otkidati, rezati, probadati, povlačiti, spajati… Svaka od ovih akcija potiče razvoj fine motorike iz različitih smjerova. Također, dobrobit koju ne smijemo propustiti spomenuti je razvoj koordinacije oko-ruka te koncentracije općenito.

 

[pb_gallery image=”2035,2036,2037,2038,2039,2040″][/pb_gallery]

 

UČENJE SLOVA I BROJEVA

U igri, plastelin može biti iskorišten kao odličan način za vježbanje slova i brojeva. Djeca mogu oblikovati slova abecede, naučiti slovkati vlastito ime, izrađivati brojeve, formirati dvodimenzionalne i trodimenzionalne oblike, uspoređivati duljine, težine, teksture, brojiti oblikovane loptice i spajati ih s karticama s brojevima, pronalaziti i sortirati po boji i još puno, puno toga.

 

[pb_gallery image=”2042,2043,2045,2046,2047,2048″][/pb_gallery]

 

SOCIJALNE VJEŠTINE

Bilo koja aktivnost u koju su uključene dječje ručice stvara savršenu priliku za razvoj socijalnih vještina. Igra s plastelinom u malim dječjim grupama ili s odraslima predstavlja mogućnost za razgovor ili raspravu, suradničku igru, rješavanje problema i planiranje s drugima. Ohrabrujte djecu da govore što rade dok se igraju. U Medenjaku smo izrađivali male “plastelinske” ljude, na način da je svako dijete izrađivalo određeni dio tijela, a dijelovi su se poslije spajali u cjelinu. Morali smo se međusobno dogovarati i surađivati kako bi konačni rezultat bio dobar.

 

[pb_gallery image=”2047,2051,2052,2054,2056,2057″][/pb_gallery]

 

U našem idućem blogu ponudit ćemo još ideja za razvoj kreativnosti, znanstvenog mišljenja i govora. Pratite nas i dalje!

No Comments

Comments are closed.